Snow

Wednesday 16 August 2017

Restaurant Chinese MuslimYang Supper Sedap Kelas 4 bintang

Assalamualaikum blogger dan pembaca yang budiman 

Hari ini just for share tempat best dan sedap makan 

Lunch hari ini menunya adalah 


Szechuan Sup
Boleh makan sehingga 8 orang ...
Sedap sup dia tak macam hidangan dari Hotel-hotel mewah yang saya pernah makan . 
Rasa ini ada masam dan pedas.. 5 bintang 
Harga RM12 sahaja 




Broccoli Oyster
Yang ini saya yang order 
Memandangkan saya suka manakan sihat. Tapi dia masak agak lama sehingga brocolli agak lembik dan ermmmbiasanya mcm ni khasiat ddia dh kurangkan . Tapi macam mana pun sedap - Sedap 
Harga RM15  ( saiz Regular ) 

Buttered Prawn
( Apa pasal gambar senggit) 
Saje sebab saya suka mcm tu menampakkan apa yang saya nak makan .....
sarang-sarang tu jer saya suka. Sedap saya bagi 4 bintang
Saiz Regular je ini Harga RM26.00 ada lebih 5 ekor udang besor 



Salted Egg Chicken
Ini kategori saya order bersama-sama 
Saya suka ini tapi Restoran ini agak kurang masin dia tak macam saya makan di tempat lain sebelum ini . apa suka sedap yer . Cuma keras sikit jer. Kalau nak kata berapa bintang saya bagi 3 bintang . 
Sedap memang sedap tapi sebab rasa pernah rasa lagi sedap kira ini no 3 lah 
Harga dia Hanya RM20 sahaja. saiz Regular 


Black Paper Beef 
Ok ini last photo saya ambik. 
Daging nampak fresh dan tak liat pun . 
Kategori sedap jugak 4 bintang je lah 
Apa pun black papaer dia semua rasa tik top 
Harga yer mesti tak sabar kan 
Hanya RM22.00 untuk saiz Regular 


Di jadikan cerita, Saya mengekor kakak-kakak senior ini makan Jadi rezeki saya kongsi-kongsi mampu milk sangat . 

Kami order 4 pinggan nasi kosong 
1 pot Chiness Tea ( boleh top up lagi ) 

Total yang kami bayar HANYA RM112 sahaja termasuk GST 6% tu 

Layanan dari waiter saya bagi 5 bintang 

Restoran ini terletak ini 
Dpulze Shopping Centre 
Bersebelahan Tune Hotel Cyberjaya 

Parking dalam Shopping mall atau luar pun boleh. 
Restoran ada exit ke luar dan dalam Shopping mall 

Pssttt.....ada dim sum tau 
Siapa suka boleh mai 10 pot hanya RM58 SAHAJA!!!!!!!

Ok !
Ops sorry 

Nama Restoran nya adalah Homst Recipe Chinese Muslim Restaurant 

Recommended 👍👍👍👍

Tak rugi bawa Family Ke sini 
Selamat Mencuba 


LoVe
Nurulbon

No comments: