Snow

Wednesday 25 February 2015

RUMAH IDAMAN HATI

Dalam pada sibuk berkerja saya boleh lagi berangan-angan mak jenih sikit...
erkk...bukan mat jenin yer ..ini nak capai impian punya hal .

Saya memang dari dulu teringin rumah al-ala english sebab sukakan buga-bunga yang cantik dan warnanya yang lembut tu . Bukan nak mcm orang puteh sangat pun ...

contohnya macam gini







Lembut sangat warna dan  penglihatan saya 


Namun Saya tahu suami tak sukakkannay . Saya pernah suarakan  . Dia kata ada anak-anak susah nanti rosak dan sebagainya. 

saya terfikir kenapa mesti anak di jadikan sebagai halangan atau alasan untuk capai sesuatu yang kita inginkan . 

Tersangat rasa entah apa-apa lah kan . 


Saya tetap nak buat impian say aini tercapai suatu hari nanti. Saya suka . bagi saya pandangan say sangat sejuk dan selasa. Tak perlu perhiasan yang banyak kerana nanti berhabuk dan kami anak -beranak alah pada habuk. 

cukup sekadar Kerusi @ Sofa , Meja kopi beralaskan cotton yang cantik 
Langsir bunga-bunga yang berterabur 
Hiasan @ wall picture yang cantik dans ejuk mata
Kalau tak mampu pun cat colour yang sejuk dan seakan-akan pun dah ok . 
Bilik tidur yang sama seperti apa yang saya ingin kan ...


Dah selesai cuci matakan . 
Jom solat Asar 
Waktu pun dah sampai ..


Dadaaaaa,,,,jumpa lagi 

No comments: