Snow

Tuesday 30 September 2014

Cerita Hantu Misteri

salam semua...

Cerita ini tetiba bersambung kan .
Malam tadi aku berborak dengan anak lelaki ku yang umurnya dh pun nak cukup 3 tahun bulan 12 ni ..
maklum sebelum ini cakap pelat. susah nk faham ..tau-tau menangis jer

Abang ( anak lelaki aku )  menceritakkan uang dia ternampak hanyu sedang melihat dia bermain di dalm biliknya. dengan semanagat dia bercerita. Aku hanya mendengar dan semngat bertanya.

Orang yang sering di ganggu adalah abang, aku sendiri tak tahu kenapa dia suka betul dengan abang dan baby ku .

Kadang-kadang rasa nak marah tapi aku sabarkan hati. Tak sabar ada yang kau mengamuk dgn hantu ini nanti .

aku masuk rumah baru ini dalam bulan march dan kini hampir bulan 10 dah...
Apa yang patut mereka buat pun  buat.
Kami sering di ganggu atau melihat kelibat org yang melintas

No comments: