Snow

Monday 22 December 2014

TIDUR SEORANG SUAMI

Salam semua .

Hari ini terdetik nak share mengenai , Pergorbanan suami ketika waktu tidur.

Saya berkahwin pada tahun 2009, dan rezeki yang amat murah ketika itu .
Saya "Bunting pelamin " itu ayat orang tua-tua lah .
Pada Januari 2010 saya selamat menlahirkan bayi perempuan yang sihat cerdik dan pintar.
Alhamdullilah....

Bak kata orang mula-mula kahwin tidur tu sahaj dah nampak bahagia.
Biasa cara tidur pasangan yang bercinta sesudah halal ini macam-macam .

Ini adalah salah satu contoh terdekat yang biasa pasangan berkahwin tidur. 

Selepas berkahwin di kurniakan cahaya mata yang di nanti-nanti kan olah setiap orang. 
Jadi dari situ perubahan cara tidur pun bermula . 

Antaranya adalah , Dan pelbagai cara tidur yang paling selesa di cuba untuk mendapat tidur yang sempurna . 



Selepas beberapa tahun berkahwin , Anak semakin membesar , Jika saya secara automatiknya akan mengasingkan tidur anak-anak saya . Oleh kerana saya ini jenis beranak sesaja. 
Suami saya memang sentiasa tidur-tidur ayam sahaja. 

Dan akhirnya setiap kali saya terjaga , Saya akan melihat suami saya tidur di hujung katil . 
Bagaimana dia tidur itu saya memang saya tak dapat jangka dan rasa. 
Saya di beri tidur yang amat selesa bersama si kecil saya.

Itu adalah salah satu pergorbanan suami ketika waktu tidurnya. 
Kadang-kadang jika pasanagan tidak terjaga pada waktu malam sehingga ke akhir hayatnya dia tak tahu bagaima suami dia tidur sehingga kepaginya. 

Terima kasih suamiku . ......


No comments: