Snow

Wednesday 8 January 2014

Putri Dania Hazwani Going to Playschool - Abqary Kindergarden Cyberjaya

Assalamualaikum dan selamat pagi pada semua blogger dan pembaca

Rasa macam lain mcm pulak kan , Sebab apa yer...
Ini semalam punya cerita + pagi ini punye cerita lah ..

Kakak dah mula sekolah , sekolah kanak2 ...
playskol je lah kan senang.

Alhamdullilah , Ada kosong di Abqary Cyberjaya untuk menempatkan kakak.
aku seboleh nya nak masukkan dia di Little Caliph sebenar nya .
Tapi di sebab kan byk hal bertangguh dan urusan penting....

Sehingga 1 hari teacher dia bagitahu dah penuh .
Tak pe lah , Masuk abqary juga
Hakinatnya , mula2 dulu memang ada call nak masuk abqary , tapi aku pikir sebab jauh 2km je pun ....ari office tu yang jadi nk masuk Little caliph.

Tak pe lah ada hikmatnya kot.
So .

Semalam kakak bangun pagi dengan senang dan suka sangat
Berus gigi siap mandi lagi .
Kena pujuk2 manja2 sikit , Baru dia ok .
Kakak ni dia suka bermanja .....

Siap WARNING!!!!
" ibu jangan datang sekolah saya yer, Saya nak balik sendiri" itu semlam

Pagi ini pulak
" Ibu nanti datang dengan ayah yer...bawak saya balik sama-sama "

ermm..
Pagi ini dia bangun nangis2 sikit maybe penat dan badan letih .
ak pe lama2 biasa lah tu kan .

Comel jer dia berbaju dan bertudung penuh .
Ibu suka ....

Nukilan Hasnurul Huda
Ibu kepada 3 cahaya mata

No comments: