Snow

Tuesday 12 November 2013

SHAKLEE : PROMOTION NOVEMBER 2013


MESTI RAMAI YANG TERTUNGGU PROMOTION NOVEMBER KAN. 
INI DIA VIVIX...Shaklee segala ubat..cewah , terover pulak. 

Vivix adalah Botanical beverega mix yang sangat mudah untuk di ambil . Ini kerana ia berada di dalam bentuk cecair . Ingin mengenali lebih mengenai Vivix , cuba lihat hasil penulisan saya yang lalu :  http://cahayaputraputri.blogspot.com/2013/09/vivix-from-shaklee-ermm.html


Disini juga saya ingin kongsikan Testimoni Master Low, 

Kehebatan vivix juga ada dipaparkan di dalam akhbar seperti Utusan Malaysia dan Metro.

Di kala pesakit-pesakit kanser, SLE, diebetes, strok dan penyakit kronik yang lain sedang bertarung nyawa untuk terus hidup, vivix mampu memberikan sinar harapan kepada mereka dan dengan izin Allah s.w.t ramai yang dah pun sembuh sepenuhnya. Alhamdulillah.
Cuba lihat..betapa gembiranya dan sihatnya Master Law Chu Hian yang dulunya penghidap kanser. Beliau adalah cancer survivor dan bekas pengacara NTV7. Saya sendiri tergamam bila beliau umumkan usia beliau yang telah pun mencecah 50 tahun waktu di National Conference Shaklee bulan Jun yang lepas. Berapa kali saya tanya husband..betul ke?? Takut saya tersalah dengar! Memang tak sangka dengan badan yang fit, begitu bertenaga dan awet muda! Anda lihat dan nilaikan sendiri.
Saya ambil dari sebuah blog: http://mama2r.com/, ini kerana beliau dan saya di dalam bidang yang sama, hhhii..




Mungkin anda lebih familiar dengan gambar beliau pada tahun 2002 di kaca televisyen :)Gambar di bawah membuktikan tagline VIVIX adalah TEPAT sekali!



Sempena promotion vivix bulan November 2013, 

Saya berikan membership PERCUMA dengan setiap pembelian vivix pada bulan in!!!!


Bagaimana nak hubungi saya ...


No comments: