Snow

Thursday 1 December 2011

Kisah Cinta Baru

Salam semua.....dah lama tak tulis blog rasanye..
Kesibukan kerja buat aku tak sempat nk berblog nie..maklum nak start cutie bersalin for this month, jadi kenalh settle mana2 yang patut tu..

Apa kisah cinta aku yang baru..About My princess Putri Dania Hazwani,
Aku dh mula dpt rasakan kasihsayan seorg anak kepada aku ...dania h pandai peluk cium aku ..bila balik kerja peluk aku kuat2 ..rindu bu....Dania Tahun 2012 nie baru nak masuk 2 tahun,
tp ragam dia macam2 , segala2 ader peragai yg baik dan yg buruk .. pandai dia sama aje mcm org dewasa.
kiraan 1-20 dah hampir di hafal..tapi kekdg tu tersasur jugak , one two three semua ok dh smp 10,
kedai makan dh tau nk order,, tempat main ..pasarraya dh tau mesti ader toys...jalan2 mesti dia tahu nanti singah stesen minyak..smp mana2 stesen minyak mesti minta nk minum..ayah nak air..tau2 jer kt ctu ader jual air..sungguh2 pelik...otak dia , ingatan dia sgt kuat akan sesuatu...dia ingt jer org sekeliling dia...anak2 buah kalau dia x jumpa 2 ker 3 hari mesti sebut mcm abag dia..ye lh org dh besar yer tak ...
Sekrg dia terlalu tabsub akan cerita Upin & Ipun ...dulu boboi sekrg dh tukar....pandai pulak dia tu aku bukan sekali jer bg tgk trus dia nk cerita dr upin & ipn jer....smp dvd kt ruamh mcm milik dia sorang..aku n my hubby x boleh nak guna lagi...tv radio semua dia punye...mengadap kartun tu smp 20 kali pusing cerita yg sm 1 hari pun dia x kisah...sungguh aku perlu byk bersabar..

Kalau baju nak pakai yang cantik saje...makeup , dia pandai sgt sedangkan aku tak ajar pun, tp tahu jer...
ibu punye ayah punye dania punye semua dia tahu....kalau barang dia semua kalau boleh dia nk pagang jer..tak boleh bg orang lain ..sabar jer lah ....tp kenakalan dan kepandaiaan dia itu lh membuatkan aku rs dia sudah semakin besar .

Sekejap jer anak ibu dan mula besar...dan tak lama lagi dh dpt adik , kesian dia ...
tak pe kan sayang yang penting ibu dan ayah sentiasa bersama kamu...we love your so much dear..

No comments: