Snow

Tuesday 8 November 2011

Salahkah aku..............

Ibu sayang putri ibu..
Hari2 ibu tegur , ibu marah ,  kesia dia...
Semlm tgh ari dia kena marah teruk ..dia diam jer dan pandang mata aku sayu jer aku tgk mata dia...kesian anak ibu..kenapa nakal sgt ..budak2 nk membesar memang mcm tu, tp ibu pulak ada baby 1 lg kt dlm penat dan rimas ade sj dlm diri maklum nk bawak diri susah dan kekdg rs tertekan pulak coz penat...putri ibu sedang nk meningkat umur..ms utk bermanja dia belum habis..tp nakal dia nk suke kenakan ibu  buat ibu rs penat kekdg....nk suruh mandi main pusing2 meja dulu..mn ibu larat nk kejar lg sayang..sian dia....tido lah atas katil sendiri, tp dia tak nk tidur peluk ibu pulak sekrg nie....ibu bkn x nak tp perut ibu besar ..ibu sendiri nk tido pun susah mlm2....baby main2 kt dlm tak nk tido jgk, tetiba contraction main2 dia tu lg..putri ibu nak peluk yer...kesian, maafkan ibu yer sayang kesian sgt dia. ms nie dia bermaja dan minta apa2 semua ngan ayah dia....manja dia ngan ayah dia , nasib baik aku dpt suami yg memahami......susu pampers semua ayah sedia kan kekdg tu....sepanjang ibu mengandong jarang ibu kena buat susu kecuali waktu kecemasa ayah tiada jer....alhamdullilah aku punye suami yg sgt bersabar ngan panas baran dan kekgd temple tak tentu pasal..dia diam jer tak melawan @ menegur sikap aku tu..tp aku. maybe dia mnta aku berfikir sendiri kot...ermmmmm terima kasih sayang, 

kalau nk suruh mandi susah sgt..bila dh mandi tak nak naik pulak...habis kite di jirus sama....terpaksa aku mandi bersama2 dia ...

apa ibu dan ayah punye ...dia punye jgk lah.....yg buruk tak nak , nak yang lwa  jer...itulh zaman sekrg budak blum cukup umur  pun dh tau ipad ker..hp ker ...notebook ker....mcm2 lah ..






nakal2 tu lah buat ibu lagi syg dia....................budak nak pandai kan biasa lah tu , moga anak ibu jadi anak yg solehah yer ....amin

No comments: